09 maj 2005

l a c k

Åhhhh. Jag är så förbannad!
Bredbandsbolaget toppar min hatlista för tillfället. Vi har varit utan telefon i över en vecka. Jag har ringt och klagat, gått igenom allt med supporten och i fredags hade vi en tekniker här som inte heller fick igång telefonin. Då sades det att vi skulle bli uppringda av "second line" i dag för att få en lösning på problemet. Tror ni att dom ringde? Nej just det.

Nu i kväll ringde jag och klagade och bruttan i telefonen lät sjukt förvånad över att det störde mig. Hon kunde inte ge mig några besked och sa bara irriterat att dom från second line kommer att ringa mig när dom löst problemet. Jag ger dom tills i morgon. Sen ringer jag och skäller och gör dom inget då så blir det jäklar ingen telefoni med Bredbandsbolaget.

MOORRRRRRR!

Att jag dessutom inte har någon täckning på mobilen i vår lya gör inte heller saken bättre.

1 Comments:

Blogger Henke said...

Jobbigt att dina länkar i högerkanten öppnas i ett nytt fönster :(

01:14  

Skicka en kommentar

<< Home